Saturday, February 5, 2011

2011-01-25 Az út a cél





a vonatom
Shropshire, útközben
Shropshire
Birmingham New Street következik
Reggel meetingre kellett mennem Telfordba fél 11-re. Élveztem a vonatozást, egész feldobott az utazás. Kis városkákon repültünk keresztül. Fél óra alatt végeztem Telfordban, a 11.08-as vonaton már visszafelé robogtam. A New Streeti állomáson leszálltam és megint végig bóklásztam a városon. A piac ma sem volt nyitva, no friss gyümölcs. A fedett piacon vettem mirelit déli gyümölcsöt és zöldséget jobb híján. Utána megvettem a Karrimor edző cipőt magamnak, amit már rég nézegettem és most leárazták 18-ra 49 fontról. Még Adrinak fotózgattam a kedvenc márkájú cipőit, hogy tudjon választani.  Délután 4-re jött értem a Vicky, felvett a lodge-ban, és elmentünk Tamworth-be vendégségbe. 

Jó nagy dugó volt, 1 órát tartott az út oda és vissza is. Végig beszélgettük, annyit meséltem neki a lodgeról, hogy mikor visszaértünk örömmel elfogadta, hogy körbevezetem. Este megint jót beszélgettünk és ettünk a lányokkal.  

No comments:

Post a Comment