Saturday, February 5, 2011

NORTH-SOMERSET 2011 jan 27-29

BRISTOL

Castle Bristol
Avon folyó, Bristol
híd az AVON folyó felett Bristolban
Megjöttem a kirándulásomról. Nagyon jó volt.
Tegnap előtt elmentem már reggel Bristolba, másfél óra alatt ott a crosscountry vonat, szuper volt.
Bristolban jeges szél volt, jól megfagytam, de azért megnéztem a városnak azt a részét amin átsétáltam a vasútállomásról a buszpályaudvarra. Nagyon szép város, dombos, szép parkokkal, régi és modern építészet keverve, itt torkollik az Avon  folyó a bristoli öbölbe. A Castle park volt az egyik látni való amit megnéztem, még a játszótere is várjátéknak volt berendezve. Sok szép részlete van a városnak a másik végén a hatalmas viadukt az egyik. Gyakorlatilag amig átmentem a városon a busszal, a fő nevezetességeket láttam. Mert innen busszal mentem tovább Portisheadbe, ami a kedvenc együttesem neve. (Bristoli a Portishead és a Massive Attack együttes!! pont a kedvenceim hurrá)
Az utam, érdekes fordulatokat vett. Portishead-ben van a cégemnek szállása, odaküldtek, hogy ott aludjak 2 éjszakát. A kliens viszont 30 km-rel lejjebb lakik Weston-Super-Mare tengerparti kisvárosban. Már a vonaton is furcsáltam, hogy nem megyek addig, mert a vonatom arra ment tovább. Mindegy, gondoltam ha a cég házában alszom, akkor nem kerül pénzbe a cégnek, azért küldtek oda.
Szóval ülök a buszon, majdnem egyedül, mert nincs nagy forgalom ezekbe a kisvárosokban, a sofőr nem tudta hol az az utca amit keresek, de még a mellette levő nagyobb utcát sem tudta, mindegy, kinyitotta nekem a buszt egy óra múlva ahol kértem és fordult is vissza Bristolba. Akkor már csak egyedül ültem rajta, ahol leszálltam egy télen üres kis nyaraló lakónegyed volt. Ja, közben a buszon már hivott a cégem, hogy mégsem oda kellene mennem, hanem egy B&B-be, majd hivjam őket ha leszálltam.

No comments:

Post a Comment