Saturday, February 5, 2011

Taxizom


Ez egy wittoni napfelkelte télen és színes fotó!
Ma délután el akartam menni a könyvtárba, már indultam volna mikor hívtak, hogy azonnal mennem kell helyettesíteni pár órára egy beteghez. Hívtam egy taxit, jött is 10 percen belül. Pakisztáni nagy dumás sofőr volt. Mikor megérkeztünk, nem tudott számlát adni, adtam neki egy papírt és kértem írja rá az adatokat. Kértem írja rá a taxi társaság nevét is, ő meg kérte, hogy betűzzem neki….még diktálásra sem tudta hibátlanul leírni a saját munkáltatója nevét……no comment. Hamar végeztem a betegnél, gondoltam busszal jövök haza, még csak 5 óra múlt. Már erősen sötétedett és szitált az eső, de szeretem az esti városban a bolyongást úgyis, nem zavart. Jött egy busz pár perc múlva, egy day saver (napijegyet) kértem, mert úgyis át kell szállnom. Mikor kijött a jegy, akkor láttam, hogy ez egy másik busztársaság. Szuper, nem tudom majd használni a másik buszon. Na ne…..Sikeresen át is szálltam a 11C-re fent az emeleten legelöl ültem le, törölgettem a  párát az eső verte busz ablakról, hogy kilássak, próbáltam kitalálni a fényekről merre járunk. Hamar haza is értem. Még 10 perc a temető mellett, élveztem az esti friss levegőt néha már olyan tavaszra emlékeztető….

No comments:

Post a Comment