Saturday, February 5, 2011

Portishead

álmaim üzletet Portishead
Portishead bájos főutcája
a bristoli öbölböl az utca végéből Portishead
védőszent a háztetőn
Mikor leszálltam a buszról, az utca végén megláttam lent az öbölt, na azonnal arra vettem az irányt és fotózgattam. Utána kerestem csak meg a házat ahová mentem. Egy kolléganőm nyitott ajtót nagyon csodálkozva, mert neki nem szólt senki hogy megyek, és épp költözik el holnapután. És nagy szerencsém is volt, mert ha 5 perccel előbb megyek még nincs otthon, ha később, akkor meg már nincs otthon. Filózhattam volna hogy mit csináljak a világ végén ahol még a busz sem jár csak néha szinte szívességből. Mindegy, megkínált gulyáslevessel, csokival és mikor néztük hogyan fogok innen másnap dolgozni menni, akkor láttuk, hogy nincs közlekedés, taxival mégis luxus lenne 2x 30 km-t menni. Na hívtam a cégem most mi legyen, 10 perc múlva már jött is az infó, hogy foglaltak a klienstől nem messze egy panzióban szállást Weston-Super-Mare-ban.
Most megint nagy szerencsém volt, mert a kolléganőm épp ment át kocsival és elvitt. Újabb szerencse, hogy előbb be kellett mennie Portishead-be valamit elintézni és én addig körbefotózhattam a bájos főutcát.

No comments:

Post a Comment