Tuesday, January 11, 2011

Haza ugrom 4 napra


Birmingham látképe kedvenc dombomról Wittonban
Reggel 8-kor még csak kezd világosodni, elég nyomasztó, de ma utána olyan szép napsütés lett, és olyan fények, friss széllel, amelyik a tél végét szokta jelezni, hogy van remény, lesz még tavasz! Ezen a héten a Ward End-en dolgozom. Kellemes munka, tetszik. Eddig. Emeleti szobám ablaka a nagy kertre néz, nem is látni nagyon a végét, erdőfélébe torkollik. Délelőtt egy helyes mókus kíváncsiskodott a teraszon többször is, aztán harkály szaladta körbe a nagy cseresznyefát. Valamelyik szomszéd óriás fehér macskája vonult át utána. De mesélték, hogy láttak már itt a kertben rókát is és nyulat is.         Ez a jó az angol városokban, hogy a lakóparkok nagyon lazán vannak szétszórva, sok természetes parkkal, tóval, erdővel köztük. Hátránya hogy nem lehet elmenni gyalog sehová. Megrendeltem este a repjegyem, 1 hét múlva hazamegyek 4 napra Pestre. Visszafelé még nincs meg, remélem ma sikerül azt is megvennem, ha visszajön a net. ahhhh….mindig van valami izgalom. Csak az ára miatt izgulok. Mikor egy hete néztem az árakat a Wizzairen, ez a jegy (London/Luton-Budapest) 16 font volt. Tegnap már 24-ért tudtam megvenni, bár a végösszeg 1 csomaggal (+13 font) stb. 42 font lett. Kis magyarázat miért külön veszem meg és nem oda-vissza a jegyem. Mert hazafelé van ugye egy hatalmas bőröndöm, visszafelé meg semmi. Odafelé ezért 13 fontért veszek csomagfeladást, de kétszer számolják. Nem találtam olyan opciót, hogy külön lehetne jelölni, ezért visszafelé is felszámolnak a csomagfeladásért 13 fontot nekem feleslegesen. Vagy más ötlet?

No comments:

Post a Comment