Tuesday, January 11, 2011

Sea-Life Centre Birmingham

Bejárat



tigris cápák
oriás teknős a fejünk felett
Szép napos idő volt, összekaptam magam délelőtt, hogy bemegyek a belvárosba. Anikó az utolsó percben csatlakozott hozzám. Leszálltam a Colmore Row-n és az 50 pennys tojásos bagettemmel indítottam éhenhalás ellen később jó lesz. Onnan átfésültem a TK-Max-et, gazdagabb lettem egy szuper fakanállal 4 fontért aztán egy hajbeszárítóval 7-ért. A Bullringnél találkoztunk újra, én be a Primark-ba, Anikó a Pizza Hut-ba. Onnan végig a New Streeten fel a városháza felé le a csatornákig. Közben megnéztük kedvenc modern képeinket a kedvenc galériánkban a Symphony Hall épületben. A hídon átmenve felfedeztünk egy szép kis sétáló városrészt kávézókkal és a Sealife Centre-t. Be is mentünk, végig néztük a halakat, kár, hogy nem lehetett vakuval fotózni, mert azzal lett volna az igazi. Beültünk a 4 D moziba is. Pont kijött egy csoport, de nekünk kettőnknek is elindította a srác a filmet. Ott ültünk a mozi közepén. A 8 perces film természetesen a halakról szólt fizikai effektekkel, amit a bőrünkön éreztük. Mikor hajóval repesztettünk, akkor fújt a szél, repült a hajunk, mikor bálna fújt egyet vagy csapott a farkával akkor vizet spricceltek ránk. Aztán még rengett a székünk többször is, hirtelen hanghatásokkal cifrázva, enyhe áramütéssel és villámokkal mikor elektromos hüllők támadtak. Mivel ezek hirtelen történtek, természetesen sokkoló szándékkal, a hanghatásokhoz mi is hozzátettünk időnként. Végül is jól szórakoztunk, bár én a Camponában Pesten nagyon halakra és gazdagabb állatvilágra emlékszem, a cápáink és az üvegfolyosós medencénk is jóval nagyobb. Azért kellemes program volt mindenképp egy spontán januári vasárnap délután.

No comments:

Post a Comment