Thursday, January 6, 2011

Már megint kaja és "kőleves"

zöldborsó óriás garnéla és palacsinta ananásszal
zöldborsó és óriás garnéla még nyersen


scottish porridge az ablakomban

"kőleves" cider és apple pie


Ma jó kis vacsoránk volt itt a Lodge-ban, Andi hívott, hogy egyek vele egy kis rizseshúst, oké mondtam és vittem az üres tányéromat. Vegyes zöldségekből csináltunk hozzá előételt oliva olajjal, citromlével tengeri sóval. Ani is épp főzött és tett a tányérunkra besameles zöldségeket és rántott csirkecombot, Lejött Dóri is hozott párolt zöldségeket.....előkerült még egy üveg cider, nekem meg volt apple pie-om. El is neveztem a vacsorát 'kőlevesnek" mert a végére tök jó lett pedig csak egy üres tányérral kezdtem. :-)) Aztán dumáltunk még egy jót fent nálunk.
Anikó hívott szinházba, de nem mentem el, most mesélte milyen jó volt, a Titkos Kert musical-t nézték meg.

No comments:

Post a Comment