Monday, January 3, 2011

CrossCountry

Yorkban vonatra várva


Újra itthon vagyok. Reggel az első vonattal húztam haza B'ham-be. 7.10kor már taxival mentem Northallertonba, onnan vonattal Yorkba, onnan a crosscountry vonattal Birminghambe. Na most végre nappal utaztam, láttam a tájat. Lankás mezőkön repült a vonat nagyon élveztem, 2 óra alatt megérkeztem, ma minden pontos volt. A táj szép egyébként, tetszik hogy az angolok felszabdalják élő sövényekkel és fasorokkal a mezőket, egyiken birkák legelnek, kék vagy rózsaszin festett foltokkal a fenekükön, másik mezőn egy kis tóban kacsák úsztak, vagy lovak, golfpályák, egy mezőn pedig egy gyönyörű nagy vörös róka nézelődött. Vörös téglás kisvárosokon repültünk át, közepükön anglikán templomokkal, mindenhol kis patakok, folyók, hidak zsilipek.

Napsütésben még szebb lehet.


Fél 11-kor már a belvárosban shoppingoltam, sajnos a piac nem volt nyitva mert bank holiday van, de minden más igen.
A New Street-i Tescoban vettem kaját, oriás garnélát, mert akciós volt, meg zöldborsót ami csak héj, meg egyéb nyalánkságokat.
Itthon sok minden történt amig nem voltam itt 5 napig. Újév napján a lányok felgyújtották a konyhát, ott felejtette valaki az olajat és kigyulladt, valaki rádobott egy konyharuhát amitől belobbant a tűzhely, iszonyú hangon visitott a riasztó, volt rohangálás a nagy füstben, mig Betty el nem oltotta a poroltóval. Ma takarították a port, más nyom nem maradt.
Itthon megsütöttem a rákokat oliván fokhagymásan, párolt borsóval friss ananásszal, sós vajas pici vastag palacsintákkal, ment utána egy pinacolada is, isteni volt.
Most itt kókadozom, hívott a Jessica, hogy holnap elvállalok-e egy napos helyettesítést, igent mondtam, várom, hogy megírja hová kell mennem.

No comments:

Post a Comment