Monday, January 3, 2011

Január 2

vidéki Anglia
Ezt tanultam ma:  Benedict tojás:.....a kolléganőm úgy készítette, hogy egy nagyon pici kerámia tálba beleütötte a tojást, hozzátett 2 evőkanál vizet, egy fóliával lefedte a tálkát, (hogy gőz legyen) és berakta a mikróba 1.20 percre. Csak lestem milyen ügyes volt és szuper lett. Hát megint tanultam valamit.
Vége ennek a munkának is. A végére ezt legalább megkedveltem. Klasz volt a ház, nagyon kedves volt a néni és a férje társaságát pedig külön élveztem. Nagyon intelligens bácsi.
Egész nap a télikertben üldögéltünk és mesélt. Bármi jött szóba, mindent tudott és örült hogy mesélhet.
Reggel nagyon mérges voltam a Suzanra, ő jött értem tegnap is, együtt mentünk dolgozni, de mivel késett, rátelefonáltam és én ébresztettem! Egy órát késtünk a melóból mert Yorkból jött. Mentem volna inkább taxival. Egyébként mutatta ma a háza képét, hát elájultam, egy nagy U alakú cottage-ban lakik egyedül, hatalmas mezők közepén. Falu sehol. Légi felvételről mutatta meg a házat. Mint egy földesúr és ezzel a kva jó fehér Audi cabrióval jár.
Ma felhivtam a cégem, hogy most szóljanak ha erre felé akarnak munkát adni, mert reggel visszafüstölök az első vonattal B-be. Remélem jön az a vonat amit kinéztem a transportdirect-en, mert holnap is bank holiday van. Ez lesz az utolsó és vége az ünnepeknek végre. Már nagyon várom. Holnap persze ha visszaérek, minden zárva lesz gondolom pedig kéne vásárolnom.
Reggelre rendeltem taxit is, 7.10-re, Mondtam neki, hogy nagyon pontos legyen mert vonathoz megyek. Elegem van az angolok pontatlanságából. Remélem holnap nem alszom el a vonaton hazafelé, mert Southhampton a végállomás! Irány a tengert! :-))) A vonatnak az a neve, hogy crosscountry....hát tényleg Skóciából jön.
Érdekes hogy amióta eljöttem otthonról nem fájt a fejem! Végig gondolkodtam mit csinálhatok másképp, itt nem eszem hagyma féléket, lehet nem bírja a gyomrom. vagy nem tudom mi.
Szuper, mától felmegy a vonatjegy ára, 6,2%-al most mutatják a tévében. Ez ugye magával vonz mindent. Közép Chilében most volt földrengés, 7,2-es!  (breaking news) Jól indul ez az év is.

No comments:

Post a Comment