Saturday, December 11, 2010

Oswestryben voltam

Helyettesíteni voltam a hétvégén.
Igazából nem túl messze, de egy pici városka megközelíthetetlen helyen.
2 vonat + taxi. Az első vonatom 20 perc késéssel indult, aztán 40 percig állt a semmiben vágány felújítás miatt, persze a második vonatom már rég lekéstem, taxival még 5 perc a szomszéd faluba. Este 8 helyett fél 10re értem oda. Egy 23 éves srác egyedül él egy nagy házban, lobogott a kandalló a nappaliban. Kedves volt nagyon, segítettem ezt-azt, aztán 10-kor mondta hogy menjek aludni nyugodtan. Még fent a szobámban olvasgattam 2 magazint 11-ig, Aztán nagyon jót aludtam reggel 8-ig. Ekkor járt le a sleep-in (szabad aludni) munkaidőm. Reggel 9-kor kezdődött a nappali műszakom du.3-ig. Tovább olvasgattam az ágyban, mert a srác fél 1-ig aludt! Akkor sütöttem neki ebédre fokhagymás csirkemellet, csak zacskóstól be kellett tenni a fagyasztóból a sütőbe 30 percre.  Aztán indítottam a mosógépet, a szárítógépet előző estéről. Aztán jót beszélgettünk.
A ház előtt egy hatalmas állati jó vadi új Jaguár állt. Az övé, kérdezte akarom-e vezetni, mert szeret shoppingolni, meg eljárni bowlingozni meg étterembe és nem ő vezeti hanem a P/A-k.,  Másik házba költözik még decemberben, egy jó nagyba, hatalmas rusztikus kandallóval a nappali közepén, jó nagy kerttel. Mutatott róla képeket. Aztán a nyári fotóalbumát néztük meg, földközitengeri hajóúton volt, vitte magával a P/A-jét, (a kollégám)
Hűűűű mondom hová készül legközelebb??? Egy bahamai hajóútra.....na arra én is elkísérném!! :-))
Szóval kellemes volt a nap eddig. Aztán du. 3-kor hívtam egy taxit, hogy elvigyen a szomszéd falu vasútállomására, de késve jött, lekéstem a vonatom. 2 óra múlva jött a következő, addig fel-alá mászkáltam az üres állomáson, sikerült nem odafagynom. Wellingtonban leszállítottak a vonatról minden utast vágányfelújítás miatt, átszálltunk buszra. Na azon legalább meleg volt. Egy órát jöttem vele, gondoltam legalább látok más kis városokat. Erre leszállt a köd, és semmit nem láttam. Ekkor már majdnem hangosan röhögtem a mai napomon, mennyire nem jön össze semmi. Wolverhamptonig jöttünk, ott már szerencsém volt, mert 5 perc múlva jött egy szuper Virgin vonat, és 20 perc alatt már Birminghamben is voltam a New Streeten.
Átsétáltam este fél 9-kor a szép karácsonyi belvároson, aztán még negyed óra a 7-es busszal, és már csak 10 perc séta a temető mellett. Kárpótlásul itt vártak a lányok, jól kidumáltuk magunkat, fokhagymás vacsorát ettünk.

No comments:

Post a Comment