Saturday, December 4, 2010

Pesten voltam 2 napot!

Visszaérkeztem szerencsésen Birminghambe.  :-)
édes burgonya mangó stb...
Megijedtem reggel, mert 1 órával később indult a gépünk Pestről. Időben beszálltunk, de még egy órát ültünk benne, mert olvasztották le róla a jeget. Ha többet késtünk volna nem érem el a buszomat amire a jegyem már neten előre megvettem féláron.
Még buszoztam 2,5 órát B'hamig, gyönyörű napsütésben. A táj itt is pont olyan havas mint otthon.
Délben szálltam le a buszról itt, és egyből bementem a piacra. Fantasztikus piac van, minden ami a világon kapható.
Vettem vagy 2 kg. édesburgonyát 1 fontért, 3 db hatalmas mangót, szép érettek 1 fontért,  8 db málnás pannacottát 0,50 fontért,
12 db gyümölcsös joghurtot 1 fontért, egy hatalmas szöllőt 1 fontért, és 1 kg gyönyörű paradicsomot 1 fontért, 3 db kecske sajtot 1 fontért, nagyon olcsó minden! Végig bámultam még a halakat, és gyönyörű húsokat, kecske fejeket..brrrr......stb....minden nációnak volt kedvérevaló.
Ja, aztán vettem 5 fontért egy Nokia feltöltő kábelt, mert otthon hagytam!!!
kilátás az ablakomból a gate house-ra
Aztán végig csörtettem még egy rakás bevásárló központon, vettem magamnak egy sima V kivágású piros pulcsit 4 fontért a PRIMARK-ban, aztán még végig fotózgattam a jó hosszú GERMAN MARKETet, (karácsonyi piac,) isteni illatok, nagyon hangulatos az egész belváros tőle. Aztán eszembe jutott hogy még nem voltam a NEXT outletben, megnéztem azt is, de kár volt, nem nagy szám.
Aztán felültem a 7-es buszomra a belváros közepén, és ott volt amegállóban a patkányom a bokorban, amit már láttam máskor is!!! Jó kövér lett! 
Annyira cuki! Lesi a kaját.
A buszra meg a környékünkön felszállt az a kis öreg bácsi akit már láttam. Aztán áthúztam a bőrőndöm a temetőn, még fotózgattam a havat egy kicsit.
A csajok itt kajával vártak, már megy a mosógép.  Szóval olyan otthonos már minden. :-)
Ja már a belvárosból hívtam a cégem, hogy adjanak munkát hétvégére. Vissza is hívtak, ma éjszakára már kellek is valahová, most várom hogy jöjjön email, hogy pontosan hová.

No comments:

Post a Comment