Monday, December 13, 2010

Kókuszos hal

Ma olyan gasztró estünk volt megint! Tengeri halat nagy darabokra vágtunk és egy mártásban megfőztük, A mártás itt a lényeg, mi készítettük. Egy nagy darab friss gyömbért lereszeltem, és még ezeket mind egy aprítóba tettük:
gyömbér, fokhagyma, 1 fej lilahagyma, 3 újhagyma, pici olaj, halszósz, szója szósz, 2 paradicsom, a kanál cukornád cukrot, citromfű krém, citromfű szár, örölt bors, 2 chili paprika, tamarind, lime lé, talán más nem, ezeket összeaprítottuk, és felöntöttük nagyon jó minőségű kókusz tejjel. Elképesztően jó lett, ja...még beletettünk kb 3 cm-is darabokra vágott újhagymát, héjjas zöldborsót, és kaliforniai paprikát és egy kis doboz főtt kukoricát.
Rizst főztünk hozzá. Fehér bort ittunk. 
Délután elmentem ma az utcavégére a postaládába bedobni a levelem.
A mult heti timesheet-et küldtem a cégnek, meg a taxi és vonatjegyeimet, hogy tudják utalni. Most láttam milyen szép utcában laknak. Kb, mint Amerika. Amitől nagyon szép, hogy direkt nagyon kacskaringósra tervezik ezeket az utcákat, nincs kerítés, széles elegáns kocsifelhajtók vannak, nem vízszintes semmi, egyik ház lejjebb van a másik feljebb, hatalmas élősövények az elválasztók, meg szép örökzöldek. A fű szerintem direkt ilyen 2 cm-re növő fajta, és nagyon tömött.
Minden ház ugyanolyan vöröstégla burkolatú, fehér ablakokkal és mindenhol osztott ólomüveges, minden ház más méretű, egyik érdekesebb mint a másik.

Egy utcával arrébb van  egy kis tó, még nem voltam arra, csak a térképen láttam. Talán holnap felfedezem, ha nem lesz rossz idő. Ma délután olyan szürke lett az ég azt hittem havazni fog.

No comments:

Post a Comment