Wednesday, December 15, 2010

Chilis bab töltött kruplival illetve Kacsás fasírt sült krumplival

délutáni teám hóesésben
Chilis bab töltött kruplival  

Szerdai vacsoránk:  sült krumplit visszatöltöttünk a héjába de előbb összekevertük vajjal, sajtkockákkal, lila hagyma kockákkal, apróra vágott bacon-nel. sajtot olvasztottunk a tetejére és csilis babbal ettük. Jó volt nagyon.
A dobozos paradicsomos babot felturbóztuk barnamártással, ketchuppal, mustármag porral, örölt paprikával.
Délután jót sétáltam a környéken, nagyon szép utcákban, gyönyörű házak között.

 Kacsás fasírt sült krumplival

Csütörtök: fasírt volt hasáb burgonyával (fagyasztott, csak rácsra kellett önteni a sütőbe, ja sütő is kettő van egymás felett + egy mikró).
A fasírt így készült:
Egy jó nagy krumplit megfőztem és szétnyomtam pürének, hozzá kevertem egy fej lila hagymát apróra vágva, egy tojást, petrezselyem port, mustár port, kínai fűszerkeverék port, aszalt sárgabarackot apróra vágva, narancshéjat kellett belereszelnem és kb. egy szeletnyi kacsasült húst apróra vágva. (ez volt a maradék a múltkori kacsasültből amit a csontokról még lenyesetünk)
Ezt turmixban több rövid mozdulattal kellett összekevernem, utána pogácsát formálnom, (már nem is csodálkoztam, hogy pont annyi lett, hogy fejenként 3 jutott se több, se kevesebb) megforgatva barna kenyérmaradékból készült nagyon durva prézliben, nagyon kevés olíva olajban (épp csak az alját érte) megpirítottuk mindkét oldalát. Hatalmas serpenyőben, amit csak magában vagy 10 percig kellett előmelegítenem. (nagyon szuper edények vannak, a legmenőbb legdrágábbak, ki vagyok oktatva melyik hogyan kell kezelni milyen kavaróval lehet benne dolgozni hogyan kell elmosni) (ha eddig elolvastad, megérdemelsz egy tábla csokit :-)))
Friss salátát ettünk hozzá.  Cheers:-)

No comments:

Post a Comment