Sunday, December 12, 2010

1 hét live-in


útközben
golfpálya
Du. fél kettőkor felkerekedtem, még nyitva volt a temető, így a felső kapun kitudtam menni, nem kellett megkerülni a temetőt.  Kis bőröndömet húzva magam után, felgyalogoltam az Erdingtoni vasútállomásra. Csendes szürke vasárnap délután volt, 45 perc alatt oda is értem. Ezek a városi vasútállomások olyanok mint a villamos megállok, ilyenkor nincs kassza, automatából vettem jegyet. 15 percet kellett csak jönnöm, aztán megérkeztem a live-in-es T.ez. Nagyon szép helyen, egy golfpálya mellett is eljöttem, itt elegánsak az utcák, a házak, a kertek is…..A házuk nagyon tipikusan angol. Kedvesen fogadtak a szülők, T. is. Megmutattak mindent hol találok. A hűtőből azt eszem amit akarok, kérdezés nélkül. Az emeleten van egy helyes modern kis szobám, tévével, wifi-vel, kertre néz. T. hobbyja a főzés, rögtön főztünk is vacsorát. Na akkor a kajáról:  Hatalmas kacsát sütöttünk egyben, mikor készen lett, anyukája felszeletelte 2mm-es szeletekre csont nélkül. Mint valami guszta sonkaszeletek kerültek a tányérra. T a sültzsírból szószt főzött, borsoztuk, besűrítettük liszttel meg fűszerrel.  Köretnek gőz felett pároltunk hosszú zöldbabot, és karalábét. Ami megkoronázta, hogy friss gyömbért reszeltünk, amit megpirítottunk kacsazsíron,  8 db nagy kínai szilvát beleszeltünk, és össze főztük mártásnak, (chutney) újzélandi kakukkfű mézzel ízesítettük. Hát valami elképesztően jó volt. Ebbe mártogattuk a szaftos kacsasültet és a párolt karfiolt és zöldbabot. Ennyi volt a vacsora, ill. bort ittunk hozzá. Főzés közben nagyon jó zenéket hallgattunk, az ólomüveges konyhaablakról csorgott a pára, rusztikus fabútorok, nagyon otthonos az egész. Vacsora közben is beszélgettünk, ketten ettünk az étkezőben a szülők eltűntek a tányérukkal, a nappaliban ettek a tévé előtt. Most itt ülök a szobámban és babyfonon hallgatom a nagyon jó zenét amit lent T. hallgat. (modern zongora) Be sem kapcsolom a tévét, pedig ma van a döntője az X faktornak. Hát a zenei ízlésünk az egyezik, meg a gasztronómiai is. Ő is pont azt szereti amit én, mindent, tengeri kaját, párolt zöldséget….stb…...Ja, Jamie Oliver elbújhat mögöttünk, meg a Nigella is, kenterbe vertük ma őket!

No comments:

Post a Comment