Wednesday, November 10, 2010

Erdington

Ma annyira szép idő volt, bár fagyos reggel, hogy nem aludtam sokat, hanem elmentem és felfedeztem Erdingtont inkább lefekszem majd korábban. Átvágtam a temetőn, végig a Marsh Hill roadon, aztán a Reservoir roadon, egészen a Sutton New roadig. Kb. 40c perc volt, de nagyon kellemes lakónegyedeken keresztül. Erdington központja ill. bevásárló utcája igazi kisvárosi hangulatú, sok az olcsó kis üzlet, belülről hátra fellé tágasak. Sok mindent tudtam volna venni főleg kaját, de most van is otthon, meg nem akartam innen cipelni. Azért hazafelé tele lett a hátizsákom. Néztem gumicsizmát is, elég rondák, meg sajnálok érte 14 fontot adni, mikor még utálni is fogom. Végül nem vettem, inkább majd szurkolok, hogy ne legyen eső még 10 napig, aztán hazamegyek és otthonról hozom a jó meleg cipőt. Igyekeztem vissza, mert a temető kaput 4-kor zárják, és nem akartam megkerülni, hanem inkább átjönni rajta. Útközben fotózgattam is.

No comments:

Post a Comment