Sunday, November 7, 2010

Sunday

Voltunk ma az Andival (egy kolléganőm) fish&chipset enni. Állati nagy adagot adtak 1,25 fontért. Hazahoztuk és itt ettük meg. Két adagot vettem, holnap sem főzök ezt fogom enni.
Voltunk még bevásárolni is, lejártuk a lábunkat.
Kaját vettünk, feltankoltam pár napra, ha dolgozni megyek ne kelljen főznöm, csak melegítek. Persze egyéb nyalánkságokba is mindig belebotlok.
Andi holnap megy Londonba 2 hétre dolgozni, egyedül maradok a házban, mivel mindenki máshol és máskor dolgozik, megörülünk ha valakibe belebotlunk ebben az Adam's Family házban.
Ma kétszer ment a mosógép is, kimostam az ágyneműmet, meg mindent amit találtam. Egyébként olyan hamar elment a nap.
Holnap sem dolgozom, majd sétálok egyet egyedül, van itt egy másik tó is amit még nem láttam.

No comments:

Post a Comment