Wednesday, November 17, 2010

Buszjegy


Ma nagyon esős idő van, igazi november. Judit és Anikó hívtak, hogy menjünk be a belvárosba megnézni az Art Galery-t, de nem volt kedvem ázni, inkább itthon maradtam. Tegnap sétáltunk eleget Erdingtonig. Kellemes séta volt szép napos időben, bár nagyon hideg volt. Teljes téli öltözetben voltam. Apróságokat vettem, kajákat inkább. Majd pénteken bemegyek egyedül, mert van még intézni valóm, meg akkor lehet megnézem én is a múzeumot. Ma estére megyek dolgozni, nem akarom kifárasztani magam. Inkább neteztem, megvettem a buszjegyemet a reptérre Birmingham és London/Luton között meg visza. Először lelombozódtam, mert a transportdirect oldalon 16 font volt egy út, és én 8,50-re emlékeztem. Na nem is vettem meg. Aztán felmentem a National Express oldalára, végül is azzal a busztársasággal megyek  és itt meg is találtam 8,50-ért. Hű de megörültem. Azonnal meg is vettem. Vissza is igazolták emailben, meg sms-ben is. Nem kell kinyomtatni sem, elég, ha a sofőrnek megmutatja az ember az sms-t. Na ez  nagyon papír kímélő megoldás. Csak ki ne töröljem véletlen addig! Asszem alszom egy kicsit mielőtt elmegyek dolgozni.   Kaptam kölcsön Anikótól egy szuper esőkabátot, abban megyek este dolgozni. Sárga viharkabát, nagyon klassz. Belül sötétkék. Jó nagy, kapucnis. Ráhúzom a télikabátomra. Ja, még  fényvisszaverős is! Ilyent kellene vennem, de nem láttam még sehol. Furcsa egy ilyen országban, ahol mindig esik.

No comments:

Post a Comment