Sunday, October 10, 2010

Sunny Sunday

Gyönyörű napos reggelre ébredtem, üres ház, papa tegnap hazament, a többiek sincsenek itthon.
Elindítottam a mosógépet és főztem egy töltött paprikát.
Délután kettőkor találkoztam a fotóklubos barátaimmal és felmentünk kirándulni a Farkas hegyre.
Fantasztikus látvány volt, fél 6-ra értem haza.
Anikó gyerekei édesek voltak rosszalkodtak egymással, de jól bírták a túrát.
Lelkileg már csomagolok, tegnap kinyomtattam a beszállókártyámat.

Holnap jó sok intézni valóm lesz szaladgálok hivatalból hivatalba.
Lassan csomagolnom is kellene, bár a fejemben már összeállt mit kell vinnem.
Megmértem ma magam, 57 kg vagyok, na ezt kellene tartani.
   Ezt a két képet az előbb lőttem a Farkashegyről.
Fantasztikus hogy a vitorlázó gépek szembe jönnek a hegy magassága miatt.

No comments:

Post a Comment