Monday, October 4, 2010

Október 4.

A szombatom kellemesen telt, voltam reggel a fotóklubban, Szabival bescanneltük a f/f filmemet.
Onnan elrohantam az Ágens galériába egy kiállítás megnyitóra a Fő utcába. Klassz képek voltak, Sz. Zsuzsa képei nagyon jók, jól mutat akvarell papíron. Kár hogy ő nem volt ott, mert épp N.Y-ban fotózgat. Hű de irigylem.
Már zárom le az ügyeimet, papának csak az itteni új életét kell még papíron beindítani, beíratom a napközibe, a könyvtárba,  már kezdi belakni magát nálunk. Szerintem ő fog főzni a családra hamarosan. Szeret a nagycsarnokba járni és válogatni a szép élelmiszerek között. Hurrá.
Holnap még benézek a bankba, stb.....
Már gondolatban csomagolok. Tegnap megnéztem a youtube-on mit lehet látni Telfordról, hát semmi jót nem találtam. Remélem a valóság szebb lesz.
Ja, a képen a bringám van és a kedvenc kifutópályám ;-)

No comments:

Post a Comment