Friday, August 27, 2010

Papa újra itthon

Haza hoztam ma a papát, iszonyú  kánikulában a bedugult városban araszolva.
A mamát is megnéztük az őrzőben, aludt, maszk az arcán, csövek ki meg be szegénybe.
Állítólag nézelődik néha. Orvost nem találtunk aki tudott volna mondani valamit, mindegyik a másikra hivatkozott.
Kapott a papa trombózis ellen vérhígító injekciókat, nekem kell beadni a hasába, de úgy alszik, nem akarom felébreszteni. Biztos megijed, ha meglát engem a tűvel.
Délután átmentem az Eszterhez úszni, na ez jól esett. Beszélgettünk is egy kicsit.
Aztán sütöttem palacsintát.
Most este felé el akartunk menni biciklizni az Eszterrel. De nem megyünk, mert olyan szélvihar és eső van, akkora fekete felhő ül a fejünk felett mint az Independence Day-ben az UFO.
Adri meg a Balcsin vasárnapig.
Itt ülök a kis szobámban a félhomályban, nézem a felhőket, és hallgatom az esőt, finom eső szag jön be az erkély ajtón, imádom az ilyen időt.
Ja, reggel a kertben egyszer csak gágogást hallok, felnéztem, hát az égen húztak a vadlibák délre. Ez akkor a nyár vége már visszavonhatatlanul.

No comments:

Post a Comment